The light of life

Tidsfördriv

Kategori: Allmänt

1. Vill du ha ditt ex tillbaka? Ex är ex
2. Är du singel? Halvt typ
3. Är du player? Nej
5. Första personen/personerna du vänder dig till? Mamma
6. Favoritgodis? Choklad
7. Vad drack du senast? Kaffe
8. En som du inte kan leva utan? Mamma
9. Hur många kan du berätta allt för? 3 kanske
10. Har du någonsin sett en fallande stjärna? Mig själv?
11. Har personen du senast höll handen någon betydelse för dig? Ja
12. Favoritlåt? Heaven is a place on earth - U-jean
13. Har du något som hörtill ditt ex? Hans hjärta ;)
14. Har du någonsin kysst någon? Nej? usch! Killbaciller...
15. Är du kär? Ja
16. Favoritfilm? Taken
17. Favoritfärg? Lila & orange
18. Bästa vän? Mina tjejer <3
19. Favoritprogram? Dallas 
20. Är du svensk? 50/50
21. En person du saknar? Daniel & farfar
22. Vart bor du? Järfälla
23. En underbar person? Min bror
24. sex personer som du älskar? Min familj & mina tjejer.
25. Vart är du nu? I de nya fina vardagsrummet 
26. Röker du? Ja
27. En person som betyder mycket för dig? En bara??
28. Vem kan du berätta allt för? Min katt ;) 
29. Favoritdjur? Kissen!
30. Hur lång är du? 1.70
31. Vem gillar du? Mr J
32. Födelsedag? 31 December
33. Vill du flytta, isåfall vart?
34. En söt person? Mhmmmm Channing Tatum!
35. Har mest minnen med? Malin, Sara, Melissa, Fanny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: