The light of life

En liten bit av mig är borta

Kategori: Allmänt

Att drömma om min vän, att han levde och sen att vakna och inse att det inte är så. Jag kan lova att hela dagen är förstörd. När jag sov hos Stavve, han skulle åka till jobbet och jag somnade om. Jag drömde att Danne levde, det kändes aldelles för verkligt, DÅ ringer Anna, Ellie och Stavve och försöker väcka mig. Tack! :( Och dessutom, allting som har hänt nu på senaste så gör min familj, anna, malin, ellie, vivvi, erika, anna och stavve gör mig faktiskt hel igen.. Fast det känns som att någonting fortfarande saknas. Det gör ont att känna så.. Jag vill faktum inte känna så. Men det är då det är skönt som fan att sova! Jag har sovit i 15 timmar inatt haha, och snart ska jag åka in till stan med min älskling och fika.. :) Om 21 dagar åker Adam, då det kommer kännas ännu mera ensamt... och om 30 dagar fyller jag 19, jag blir ännu mera gammal! Tantjävel. Men då blir det middag & party på hög nivå! Jesper kommer till stockholm då också, wiho!

Kommentarer

  • elmo säger:

    @)-`-,---



    Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för? Kommentera gärna mitt blogginlägg med ditt svar.



    Vill du att det blir verklighet kan du tävla på http://goo.gl/Ho7RY



    Kolla gärna videon på min blogg!

    2010-12-01 | 11:23:26
    Bloggadress: http://hurmanvinner.blogg.se/
  • ellie säger:

    du vet att jag alltid finns där för dig =) <3

    2010-12-02 | 18:54:34
    Bloggadress: http://ellinorkryss.blogg.se/

Kommentera inlägget här: