The light of life

Daniel Larsson, fina du

Kategori: Allmänt

Jag var och tände ett ljus för dig igår. Det var några stycken där. Min Malin följde med mig för att stötta mig. Det var så otroligt fint.. Jag hoppas att du har det bättre nu! Att du kan känna dig fri. Jag behövde sovsällskap inatt.. så Adam tittade förbi och fick väcka mig ur min mardröm.. Så han tog hand om mig tills jag somnade om igen, tack Adam!
- Du har lärt mig en sak. Att jag ska älska mina nära, och ta hand om alla som går att ta hand om. Du har förenat vänner som ovänner. Jag hamnade i Gädda's armar igår när jag såg henne, Gädda?! Du fick mig att inse att även hon är en god människa. Att vi bråkat och haft våra stunder, men hon har ändå alltid funnits där för mig, och jag vet vart jag har henne fortfarande än idag.
Daniel Larsson, du är en underbar människa. Även om du inte är här, är du inte långt borta!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: