The light of life

Älskar henne!

Kategori: Allmänt

Lilla pluttisen och jag sitter och morgonmyser (Det ser tyvär ut som att jag tvångsmyser med henne, men så är inte fallet! ;) Jag skulle ju som sagt beställa min bikini från Nelly, det gick asbra! Förutom att jag fick med mig skitsnygga underkläder också.. Bra början på en besparing eller hur? Och en underbar rosa onepiece! Haha, HATAR dom. Men dom ser ju fan lite mysiga ut ändå.. Under en dag har jag spenderat 2000 på onepiece o underkläder. BRA JOBBAT JESSIE. Jag som skulle önska mig det i julklapp haha aja. Nu får jag själv stå för det. Men själva frågan är nu. VAD FAN SKA JAG ÖNSKA MIG NU? Dagens stora problem. Jag har ju liksom den nyaste snyggaste rosa datorn från HP, en vit iphone och en jävla massa skal, det dyraste sminket.. Yes, det får bli resecheckar hela enkelt tror jag. Jag ska ju allt få resepengar av mami&papi. Men jag fyller ju 20 barre efter jul också. Det blir en jävla massa resecheckar men det är ju otroligt bra ändå?? Ska ju iväg i mitten på mars och i sommar.. Sen ska jag ju spara till min flygvärdinnautbildning på C.A.T som kostar en del. Körkortet är redan betalt. SE YA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: