The light of life

Kaaaffeee

Kategori: Allmänt

Sitter och dricker mitt morgonkaffe just nu. En sak.. Mamma fick ju en bingolott på sin 40årsdag (för att pointera att hon är gammal) Tror ni inte att hon vann 1000 kr?! Shit, grattis mamma! Jag ska börja städa lite idag lagom till jobbet, älsklingen ligger och sover i mitt sidénlakan. Så mysigt! På fredag ska jag lämna lite pengar till vaccinationen, glömde 50 kr.. Så skulle tillbaks med dom på fredag sen så ska jag möta upp Fanny för en fika & shopping förmodligen  i Vällingby och sen vidare för att äta middag med Anna och bio med henne! På lördag ska jag o bebis sitta barnvakt hela kvällen, vet inte hur det kommer bli att sova med tanke på att det kanske kommer att dunka lite i väggen, men de får väl gå ;-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: