The light of life

fattaruuuu

Kategori: Allmänt

Kom precis hem, igår var det galet drag hos Jesper hehehe. skitmysigt verkligen. Tog sedan en kvällspromenad i Hässelby med S & V. Ni kanske märker att jag inte alls bloggar lika mycket längre ---> jag är nästan aldrig hemma, alltid ute & gör saker eller jobbar så det är inte ofta jag har en dator till hands, så det blir lite svårt. Hur som helst! Jag längtar till midsommar verkligen, då drar vi ihop ett gäng på 15 pers och drar till Dalarna där det bjuds på mat & dryck, bad, tälta osv. Så jävla nice! Nästa vecka har jag dessutom barnen i två dagar, shit ! Har aldrig passat dom så länge, ocb det kommer säkert bli mer i sommar.. Wille ska definitivt sitta barnvakt med mig då. Lovely! Och den 18 har jag middag med mina älsklingar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: