The light of life

"jahapp, då får vi alla dela på Jessica"

Kategori: Allmänt

haha och wille snodde mig först! vi gick hem till mig och sov, och gosh! fyfan va varmt det var på övervåningen, gick in och snodde fläkten på mammas och pappas rum, och det blev inte fan bättre alltså! planen igår var egentligen att jag skulle sitta hemma och plugga körkortsteorin, men det blev ändrat. Jesper kom till mig efter jobbet så tog vi en promenad med Adessa (hunden) och sen mötte jag Tommy som var på en fest i Skälby och sen drog jag hem till Danne och träffade Wille, Todd, Trulls, Sebbe, Rally, Tony osv. Det roliga var väl typ att när jag kom dit, så var det 2 tjejer där, sen drog dom och jag blev ensam med alla grabbar. Nice! ;-)
Snart ska jag dra till jobbet sen vet jag inte vad jag ska göra. Om jag ska möta Wille eller dra till Kallhällsbadet. Dra iväg ett sms om du är sugen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: