The light of life

Flashbacks

Kategori: Allmänt

Träffade Malin igår "maalyyn @ pa" haha, det var fan grymt skoj! Shoppade lite, fick henne och springa efter mig ;-) Är det bara jag som tycker att det är galet skoj att umgås med sånna man inte träffat på aslänge? Jag har iallafall varit med min pojkvän hela helgen, blev lite tjaffs idag men det löste sig. Det kan hända att jag blir rädd att förlora någon..och det gör mig sur/ledsen. Så tekniskt sätt så sov jag inte ett skit inatt trots att han sov bredvid mig. Jag jobbar iallafall hela veckan som vanligt, och ovanligtvis är jag ledig hela nästa helg! Och det ska jag fan vara! Som ni kanske märker är jag inte världens bästa på att uppdatera, har så mycket att göra för tillfället men det blir bättre till sommaren/våren. Och snart blir det thailand, då blir det bilder för hela slanten!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: