The light of life

Jag tror verkligen på ödet!

Kategori: Allmänt

Säger inte varför, men det gör jag! Igår var helt otroligt!
Här är jag och Mikkis underbara katt! Den ser väldigt galen ut på bilden, men det är nog världens finaste kissemiss! Ikväll så ska jag hem till Malin och mysa lite, ta igen lite veckor som har gått. Imorgon så ska jag vaccinera mig inför resan till Egypten den 31/12 som jag betalade in igår. 11k sved.. Men det är pengar som dras av på bra saker! Jobbar endast onsdag & torsdag och på torsdags kvällen så ska jag hem till Camilla. På fredag så ska passet fixas! (Men jag måste hämta mitt leg först som jag tappade igår, som hittades av Jockes kompis Rudolf. TACK!) Helgen blir förövrigt lugn. Det blir till att fixa hela huset.. AGAIN!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: