The light of life

T-rött efter dagens bravader!

Kategori: Allmänt

Svängt förbi vällingby för att hämta ut linserna, banken även vårdcentralen i Barkarby. Beställt en rosa e-cigg från OddWolf och en tandborste som enligt rekomendationer (?) ska bleka tänderna. Tandborsten har jag hört på media och ska vara väldigt bra! Den var väldigt billig, endast 149 :- så antar nog att det kan vara ett kap om den skulle vara bra isf! Här har du den eftertalade tandborsten! Och eciggen finns här. Jag valde utan nikotin med tanke på att jag kanske ska sluta, vi får se hur det går! Det är ju bara jag som kan peppa mig själv och baby som inte gillar att jag röker överhuvudtaget och freja har ju slutat så jag kan nog klara det också? Jaja det återstår att se! Imorgon blir det en spa-dag runt 13 innan jag börjar jobba. mysigt! Och på onsdagskvällen så ska jag gå och se smurfarna i 3D med min finis och syster!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: